Teljesítmény

SWOT- elemzés

 

Az erősségek, gyengeségek, lehetőségek és a veszélyek elemzése, mely nagyon kézenfekvő módon segít teljes körűen felmérni egy vállalkozás, vállalat működését és fejlődésének irányát kitűzni.

 

 

Stratégiai tervezés és stratégia lebontása, Stratégia megvalósulás mérése

 

A stratégia kialakításánál abból indulunk ki, hogy egy működő vállalat bármely elemét csak úgy szabad tekinteni, mint egy szerves egész fontos részét. Ez azt jelenti, hogy minden változtatást csak globálisan szabad megfogalmazni és bevezetni. A célok megvalósíthatósága ezen áll, vagy bukik.

 

 

Költségcsökkentés –Teljesítménynövelés

 

Kulcs Folyamat Mutatók (KPI=Key Process Indicator) bevezetése minden fontos vállalati folyamatra. Ezen mutatók folyamatos mérése, a célok ezekhez rendelése. Az így működő cégek naprakészen tudják követni a működésük hatékonyságát, a lemaradó területeket fejlesztik, az erőforrásokat a szükséges feladatokra tudják koncentrálni.

 

 

Inkognitó vásárlás

 

A kereskedelemmel foglalkozó vállalkozások a vevőik elégedettségét a különböző kérdőívekkel, telefonos interjúkkal szondázzák. Néha szükséges lehet, hogy felkészült szakember a gyenge pontokra rávilágítson többek közt az értékesítési kultúra, a viselkedési etika terén.

 

 

Bérezési stratégia

 

A munkavállaló életének 1/3-át a munkahelyén tölti. Hogy perspektívát biztosítsunk számára, a jövőképe, az anyagi biztonsága kiszámítható kell legyen. Ez csak úgy történhet meg, ha a juttatások rendszere áttekinthető és a hűséges, jól teljesítő dolgozó érdemeit elismerik.

 

 

5S/Üzemfejlesztés

 

Az 5S módszer Japánból származik, de már Európában is sokszorosan bizonyította létjogosultságát. Alapvetően az üzemi rend kialakítását célozza, de bevezetésével a termelékenység és a hatékonyság is javul. A karbantartás szisztematikussá tétele nagyon fontos eleme.